If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
карам си алфата/155 1,8 1994-8клапана/ 4 години и се чудя дали катализатора не е за изхвърляне .струва ми се че колата се задушава от него .някой има ли наблюдения по то зи въпрос и знае ли случайно колко е живота на един катализатор
не зная какъв е лимита му оба4е аз ли4но моя го махнах и му завариха гърне на неговото място.4естно казано не по4увствах някаква голяма разлика във вървенето на колата но доколкото знам ако питата на катализатора се строши може да ти направи беля на ДВГ-то.така 4е както си решиш ама по добре махай го ако му е дошло времето
разликата не е голяма /за вървенето/ ,но отпушваш изгорелите газове ,което прави работата на двг. по добра.
Можеш да сложиш гърне или направо някаква тръба /мека връзка/, но кадето и да ти го правят , незабравяй че ги изкупуват/катализаторите/ по 15-20 лв.
ПОДСЕТИ МАЙСТОРА ТАЯ ПОДРОБНОСТ ,
мойта убавица я взех на 104к което естествено неможе да се счете за истина, но все едно, и аз и навих около 75к, но катализатора(който ми се струва, че е и оригиналния) още не съм го махал, понеже поне за сега не показва симптоми да е запушен, та и на мен ми е интересно какъв ли точно е живота на един катализатор, май всичко зависи от начин на експлотация, подръжка и най-важното мисля до горива
Мойта е същата и преди 3-4 месеца катализатора се раздрънка много силно.Отивам на майстор-заварчик (иначе добър),прави-струва ,маха разни неща и спря да дрънка.Карам си аз, кефя се ,че не дрънка ,обаче колата - агония -още малко и ще умре. В крайна сметка се оказа,че ватата от катализатора се е набила в следващите 2 гърнета .В КРАФТ -София ми сложиха резонаторно гърне ,изчистихме ватата от гърнетата и сега е ОК.Там ми обясниха , че техгото гърне има специялно стеснение вътре ,което да задържа малко газове за да може и ламбда-сондата да си върши работата. Аз не знам дали е точно така ,но ти разпитай ако си ришил да слагаш само тръба.Успех.
166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
аз мисля че колкото по-малко гърнета толкова по-добре за мотора
Да и според мен най добре само тръбичка даже къса и заита да излиза зад предната гума.Хем има олекотяване , хем и няма съпротивление.
Само не знам как ще се оправяме с полицаите.
Иначе катализатор изкарва до около 150 000 км .Особено пък като се захрани с роден бензин тези км падат доста веднага.
Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S. Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
аз мисля че колкото по-малко гърнета толкова по-добре за мотора
Да и според мен най добре само тръбичка даже къса и заита да излиза зад предната гума.Хем има олекотяване , хем и няма съпротивление.
Само не знам как ще се оправяме с полицаите.
Иначе катализатор изкарва до около 150 000 км .Особено пък като се захрани с роден бензин тези км падат доста веднага.
Ми на жена ми Полото е на 52 000 карани само в БГ и от време на време катализатора мирише яко и май скоро
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
без катализатор съм
с тръба и сондата е на нея
махнах и задното гърне сложих ремус от тия дето са с две тръби
до сега вдигаше 180км/ч,а сега се отпуши отива над 200км/ч
Comment